lunes, 28 de abril de 2008

Tornem a casa



Tornem a somniar en els temps millors; tornem als records, ara no dels moments que no vivirem a Vallejo sino dels que patirem a Xerez; tornem a la frustració de la no existència, de la soledat, de la clandestinitat; tornem a la plana 205 del teletext, a la il·lusió repentina; tornem a viure, encara que siga la resta dels nostres dies, per a plorar una vegada més d'alegria. Tornem a casa.

6 comentarios:

Vicè dijo...

"Tornem a viure, encara que siga la resta dels nostres dies, per a plorar una vegada més d'alegria". Bravo amic.

Eixa és una de les raons per les que em consola que el VCF soles tinga 6 lligues, i les guanye cada 25 ó 30 anys. Val la pena esperar. No obstant això, vos esperem en 2009. L'etapa Blasco canviarà eixe paisatge històric.

Un abraç, crack

Forlati dijo...

Excelentíssima, quines ganes té vosté de tornar a la pàg. 205 del teletext!!! No home, no. L'any que ve segurament TVV nos farà més cas. Enguany hem eixit prou menys que l'Elig, l'Hèrcules, el Castelló i l'Alcoyà.

És una qüestió de fer eixercicis matemàtics en la graella. Si Minut a Minut donava 1h30 de Primera, eren 1h25 per al VCF, 24m per al Villarreal i 1m per al Llevant. En la quota dels 30m que repartixen entre els de 2ª sempre tindrem alguna cosa més que un minut. Per no parlar de la resta d'info deportiva, retransmissions en directe i en diferit i un immens i cansí etcètera.

Faig meu el bravo del monarca del mercat.

¡LLUEVE REVOLUCIÓN! dijo...

Bueno, veo que seguimos con repertorio futbolístico (lógico, en tu casa-virtual-mandas tú), así que te mando yo otro reto como tú a mi: cúrrate algo sobre Tasotti. Sabes por qué? pues porque el último disco de un grupo que adoro, Deneuve,se llama "El codazo de Tasotti", y quién mejor que tú para instruirme un poco en el tema. Deneuve es un grupo cordobés, que más que cantar en sí parece que recitan poemas románticos (no en el sentido actual de romántico, sino de Romanticismo en su sentido más puro), algunos vengativos, otros alegres...todo un alegato al pop sencillo y lírico.
Besitos PoP, te dejo rumiando el "post".

Nota dijo...

Te has equivocado de puerta, amiga Mar Pop. Esta es una petición de canción para el mercado silencioso de la Vucciria, experto en todo lo que ocurra en ese país.

Poco puedo decir de Mauro Tassotti que no puedas encontrar en los papeles. Fue un futbolista de largo recorrido y un palmarés acojonante que participó en el mejor Milan de la historia, desde la segunda mitad de los ochenta hasta 1994, año en que apabulló al Barça en una final de Copa de Europa (4-0). Siempre la recordaré por un gol de Savicevic y porque al día siguiente nuestro gran (?) profesor Manolo pretendió humillar a los barcelonistas de clase colgando la portada del Marca en el corcho.

Tassotti, sin embargo, no tuvo una carrera exitosa en la nazionale y apenas jugó unos partidos. El que le enfrentó a España fue, por supuesto, el último. La FIFA le sancionó y dada su veteranía no volvió a ser convocado. Meses después se disculpó en público. Últimamente seguía vinculado al AC Milan como ayudante del entrenador.

Pese a todo, lo más interesante que puedo decirte del codazo de Tassotti es que para nuestra generación fue el momento de la pérdida de la inocencia futbolera. Mis primeros recuerdos con la selección española son las lágrimas de Kiko tras el último gol a Polonia en la final de Barcelona 92, pero la amargura y la injusticia que marcan nuestro sino como seguidores españoles los conocí aquella tarde de bochorno en Boston. Por eso te digo que el disco de tu grupo bien podría llamarse el penalti de Raúl, o el gol de Cardeñosa, o la cantada de Arconada,... Está escrito.

Un rincón apartado dijo...

Ànim, tornareu (Déu mitjançant, que diria Regües) gràcies a la sapiència blasquista.

Per cert, t'agregue al meu blog.

Abraços

JR

Nota dijo...

JR, quan parles de sapiència blasquista et refereixes a la d'Antonio, veritat? Es que en lo del contracte per a inmigrants, Rafael B. ha adquirit categoria de mestre de mestres. Mira, com Gonzalo Anaya.